یک ناشر حوزه پزشکی با همکاری شهرداری تهران، تور بازدید نمایشگاه کتاب را برای دانشجویان و پزشکان علاقمند به حضور در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات تیمورزاده با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۶، تور بازدید نمایشگاه کتاب تهران را برای دانشجویان و پزشکان علاقمند از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌کند.

بر اساس اعلام، در روزهای غیرتعطیل، حرکت راس ساعت ۱۴ از مقابل کتابفروشی ناشر یادشده واقع در بولوار کشاورز، ابتدای خیابان ۱۶ آذر، شماره ۶۸ و برگشت ساعت ۲۰ از نمایشگاه خواهد بود. در روزهای تعطیل هم حرکت راس ساعت ۱۰ صبح از مقابل کوی علوم‌پزشکی دانشگاه و برگشت ساعت ۱۸ از نمایشگاه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، هر روز یک اتوبوس ولوو برای آقایان و یک اتوبوس هم برای خانم‌ها هر یک با ظرفیت ۴۰ نفر برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، مهیا خواهد بود و در کنار آن بسته پذیرایی بین راه از سوی شهرداری و سالنامه سلامت ۹۵ از طرف انتشارات تیمورزاده به بازدیدکنندگان تقدیم خواهد شد. دانشجویان علاقه‌مند به استفاده از این تسهیلات، برای ثبت نام و رزرو باید با تلفن ۸۳۳۸۳ تماس بگیرند.