بر اساس تصمیم شورای ستاد برنامه‌ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، واگذاری غرفه‌ها به ناشران از روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، چهارمین جلسه شورای ستاد برنامه ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز یکشنبه (۵ اردیبهشت) با حضور سید عباس صالحی و اعضاء شورا در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد تمامی کمیته تا پایان روز سه شنبه (۷ اردیبهشت) نسبت به ارسال تمامی برنامه‌های خود جهت تصویب در شورای برنامه ریزی اقدام کنند. بر اساس تصمیم شورای ستاد برنامه‌ریزی واگذاری غرفه‌ها به ناشران از روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. ناشران می‌توانند از تاریخ مذکور به شهر آفتاب مراجعه کرده و نسبت به اماده سازی غرفه‌های خود اقدام کنند.

همچنین در ادامه این جلسه هر یک از مدیران کمیته‌ها به ارایه گزارش از عملکرد کمیته‌های خود پرداختند و درباره اقدامات انجام شده بحث و تبادل نظر کردند.

در چهارمین جلسه شورای ستاد برنامه ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمدحسین توکل صدیق، مهدی اسماعیلی‌راد، امیرمسعود شهرام‌نیا، محمود آموزگار، علی‌اکبر تورانیان، نیکنام حسین‌پور، داریوش رضوانی، سیدمحمد طباطبایی حسینی، محمدحسین متولی، مهدی سهل‌آبادی، حامد میرزابابایی، مصطفی وکیلی، یحیی دهقانی، علی فریدونی، حسین صفری، محسن نصرالله، سیدمحمود حسینی، محمودرضا برازش، محمد سلگی و محسن عموشاهی حضور داشتند.

تخصیص اقامتگاه رایگان به دانشجویان شهرستانی در نمایشگاه کتاب تهران

در خبری دیگر از نمایشگاه کتاب تهران، مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تخصیص اقامتگاه رایگان به دانشجویان شهرستانی که در قالب تورهای دانشجویی از نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب بازدید می‌کنند، خبر داد.

حسین صفری درباره تخصیص اقامتگاه رایگان به دانشجویانی که در قالب تورهای دانشجویی از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند، گفت: با توجه به استقبال قشر دانشجویی و طلاب، نمایشگاه کتاب با همکاری شهرداری تهران و حرم مطهر امام خمینی(ره) محلی را به عنوان اسکان موقت دانشجویان و طلاب در مهمانسرای بهشت زهرا (س) در نظر گرفته است.

وی افزود: همچنین مکان‌های مسقف دیگری نیز برای دانشجویان و طلاب مهیا شده است. دانشجویان و طلابی که از شهرستان‌ها در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان از این دو مکان به منظور اسکان موقت استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان شهرستانی که درخواست استفاده از اقامتگا‌های مذکور را دارند، می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۶۶۴۶۶۲۹۰ و ۶۶۴۶۷۶۱۵ نسبت به ثبت نام و استفاده از این اماکن اقدام کنند.

چهارشنبه سیزدهمین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب

خبر دیگر از نمایشگاه کتاب تهران اینکه، سیزدهمین نشست شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهارشنبه ۸ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.