کاهش ۵۰ درصدی قیمت کتب‌ پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا»

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب‌های بهینه شده پنجمین دوره پویش کتابخوانی «روشنا» در دسترس علاقه‌مندان به شرکت در آن قرار گرفت.
 کتاب «شهر ضرب‌المثل‌ها» اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری که پیش از این در 5 جلد مجزا منتشر می‌شد و با قیمت 12 هزار 500 تومان به دست مخاطبان می‌رسید برای این پویش با قیمت 4 هزار تومان در یک مجلد راهی بازار کتاب شده است.
 ضرب‌المثل‌های شیرین ایرانی، مالامال از درس‌های زندگی ساز و پندهای حکمت آموز است. همه کسانی که دستی در تعلیم و تربیت دارند، باید قدر این ثروت را بدانند و از لطافت لفظی و معنوی آن، برای تلطیف دل‌ها و تربیت جان‌ها بهره گیرند. بی تردید آشنا کردن کودکان با ضرب المثل‌ها، علاوه بر افزایش اندوخته‌های ادبی آنان، به رشد اخلاق و معنویت در آنها نیز مدد خواهد رساند و زندگی بهتری را برای آنان رقم خواهد زد.
این کتاب راه آشنایی کودکان عزیز ایرانی را با ضرب المثل‌ها هموار کرده و آلبومی از شیرین‌ترین لطایف ادبی را در اختیار آنان قرار داده است. این کتاب را انتشارات «بوستان فدک» منتشر کرده است.
 همچنین رمان «ملاقات در شب آفتابی» اثر علی موذنی نیز که تا پیش از این با قیمت 9 هزار تومان به فروش می‌رسید برای این پویش کتابخوانی با قیمت 4 هزار تومان به دست مخاطبان می‌رسد.
 این رمان کوتاه سه بخشی از خاطرات چند ایثارگر دفاع مقدس است. پرداخت خوب داستان که فرایند تهیه خاطرات تا یافتن چند نفر از ایثارگران و رساندن آنها به یکدیگر را در بردارد، فراز و فرودهای متعددی دارد که در قالب پیاده کردن نوار خاطرات جانبازان پی گیری می‌شود. این کتاب را انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب کرده است.
 دیگر کتاب پویش مطالعاتی «روشنا»، کتاب «گا‌م‌های سلوک» اثر حسن قدوسی‌زاده نیز از 10 هزار تومان به 6 هزار تومان کاهش قیمت داده و در پنجمین دوره این پویش که توانسته حرکت رو به جلویی در حوزه ترویج مطالعه موثر باشد به عنوان یکی از کتاب‌های محوری به خوانندگان معرفی شده است. علاقه‌مندان به تهیه این کتاب‌های می‌توانند آنها را به شیوه غیر حضوری از فروشگاه‌های اینترنتی «پاتوق کتاب فردا» و «من و کتاب» خریداری کنند.