اختتامیه چهارمین دوره پویش مطالعاتی روشنا

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه پویش مطالعاتی «روشنا» که با محوریت رمان «نامیرا» اثر صادق کرمیار برگزار شده بود و توانست مخاطبان زیادی را با این کتاب روبرو کند برگزار خواهد شد. 
رمان «نامیرا» اثر صادق کرمیار که انتشارات کتاب نیستان آن را منتشر کرده به عنوان کتاب محوری این دوره از پویش مطالعاتی «روشنا» قرار گرفت و با طرح جلد متفاوت و کاهش قیمت آن به صورت گسترده در کتابفروشی‌های کشور توزیع شد.
 با وجود اتمام پویش مطالعاتی «روشنا» اما همچنان این رمان مورد توجه است و به نقل از دست‌اندرکاران این پویش با وجود این استقبال و پس از پایان پویش چاپ ششم این کتاب را نیز در شمارگان 10 هزار نسخه راهی بازار کتاب خواهند کرد. 
در مجموع از ابتدای آغاز این پویش از 24 مهر تاکنون پنج چاپ از این رمان منتشر شده که در مجموع 113 هزار نسخه از آن به فروش رفته است. در چاپ اول 30 هزار نسخه، در چاپ دوم 23 هزار نسخه و در چاپ‌های سوم، چهارم و پنجم نیز هرکدام 20 هزار نسخه از این رمان منتشر شده است.
 اختتامیه این پویش مطالعاتی 20 بهمن در نمایشگاه کتاب استانی قم از ساعت 19 با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این مراسم از 3 کتاب دوره بعدی پویش مطالعاتی «روشنا» رونمایی خواهد شد. انتهای پیام/و