شیوه نامه پویش
کتاب نامیرا داستان امروز ما نیز هست. روزهایی که از پس هم می‌گذرند و ندای هل من ناصر امام (علیه السلام) در مشغولیت های روزمره زندگی‌مان گم می‌شود. نامیرا داستان ریزش‌ها و رویش‌هاست؛ ریزش کوفیانی که امام (علیه السلام) را دعوت کردند اما در کربلا با شمشیرهایشان روبروی او ایستادند و حکایت رویش انسان‌های آزاده‌ای که در بحبوحه نبرد نور و ظلمت به امام (علیه اسلام) پیوستند.
دبیرخانه پویش مطالعاتی روشنا برنامه‌هایی به شرح ذیل برای خوانندگان کتاب نامیرا تدارک دیده است:
الف: کمپین #من-هم-سرباز-حسینم؛

شما باید برچسب کد 10 رقمی روی همین برگه را خراشیده و از طریق سایت rushana.irو یا با پیامک نمودن این کد به سامانه 3000868585 به این کمپین بپیوندید.
دبیرخانه از بین شما سربازان امام عشق (علیه السلام)، به نیابت به 72 نفر کمک هزینه سفر به عتبات اهدا خواهد نمود.
لازم به ذکر است 14 مورد از این 72 کمک هزینه توسط دبیرخانه تامین شده و مابقی انشالله با کمک‌های مردمی و سازمان‌های فرهنگی تامین خواهد شد، لذا خیرینی که تمایل به مشارکت در تامین هزینه های این طرح را دارند می توانند با مراجعه به سایت rushana.ir نذورات خود را اهدا نمایند.
ب: فراخوان ترویجی کتاب نامیرا؛
     پس از مطالعه کتاب، می‌توانید برش طلایی(پاراگراف یا جمله طلایی) کتاب از نظر خودتان- متنی در معرفی کتاب با ذوق و سلیقه خودتان- نقد نظرتان درباره کتاب- دلنوشته یا شعر یا متن ادبی درباره کتاب- گزارش اقدامات ترویجی جهت معرفی و توزیع کتاب در بین مردم (خصوصا مناطق محروم و هیات‌های مذهبی) را درسایت rushans.ir در محل مخصوص درج نمایید.
     همچنین می‌توانید قالب‌های فوق الذکر را به صورت عکس در سایت rushana.ir  به اشتراک بگذارید. مثلا؛ عکسی از کتاب نامیرا در موقعیت‌های مکانی خاص- عکسی از گزارش فعالیت‌های ترویجی و توزیعی‌تان برای کتاب نامیرا و ...
     شما می‌توانید فصل یا فصل‌هایی از کتاب را قرائت کرده و فایل صوتی آن را در سایت به اشتراک بگذارید یا با همکاری هیات محله‌تان شعر یا نوحه‌ای با مضمون من "هم سرباز حسینم" تهیه نمایید و فایل صوتی یا تصویری آن را در سایت روشنا بارگزاری نمایید.
     فراخوان ترویجی کتاب نامیرا خارج از چارچوب‌های فوق الذکر بوده، بلکه بر اساس ایده‌ها و خلاقیت‌های شما و در قالب‌های نو و متفاوت و البته با فرمت متن، عکس، صوت یا تصویر از طریق سایت برای پویش مطالعاتی روشنا ارسال گردد.

تذکر 1: برای بارگزاری متن، تصویر، صوت یا فیلم می‌توانید نرم افزار اندروید روشنا را از rushana.ir دریافت و نصب نمایید.
تذکر2: علاوه بر وب سایت و نرم افزار متن‌های کوتاه (دلنوشته، معرفی و ....) خود را می‌توانید به شماره 3000868585 ارسال نمایید.
تذکر 3: در این فراخوان نیازی به ارسال کد 10 رقمی نمی‌باشد و هر شخصی که کتاب را مطالعه کرده‌است می‌تواند در این بخش شرکت نماید.
تذکر4:قبل از آماده سازی فایل یا متن مورد نظرتان، به سایت rushana.ir  مراجعه نموده و از استاندارها و مقررات قالب‌های مختلف مطلع شوید.
از میان آثار ارسالی به آثار برتر به قید قرعه هدایای ارزنده نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.