امروزه، نقش کلیدی سازمان یهود و صهیونیسم بر مناسبات گوناگون جهانی بر هیچ خردمندی پوشیده نیست. جریانی که قرآن کریم با تعبیر "دشمن ترین مردمان نسبت به مؤمنین" از آن یاد می کند...از این رو شناخت هر چه بهتر این دشمن دیرینه بر هر مسلمان و بلکه هر آزادی خواهی آشکارتر می گردد. بسته مطالعاتی پیش رو، این رویکرد را  دنبال می نماید.

سیر مطالعاتی زیر شما را در شناخت دشمن ترین دشمنان نسبت به مومنین کمک می کند :

دایره المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیسم

حامد کفاش

سایان

صهیونیسم به عنوان یک مکتب، ایدئولوژی، دین یا هر اسم و ایسم دیگری که باشد، بدون تردید یکی از جنجال برانگیزترین اموری است که تاریخ بشر به خود دیده است. هم دوستان، هواداران و پیروانش را به خود مشغول کرده، هم دامنگیر افراد و جماعت های دیگر شده است. این  دایره المعارف مصور همراه با توضیحات کامل از سیر تاریخی یهودیت و پیدایش صهیونیسم می باشد و شاید مهمترین خصوصیت این کتاب مصور بودن آن است که به شکل زیبایی وقایع تاریخی را با تصاویر مختلف آن برای درک بهتر خواننده به نمایش گذاشته است

تصاویر رنگی روی کاغذ گلاسه در تمام صفحات باعث زیبایی و جذابیت فوق العاده کتاب شده است. همچنین سرعت انتقال مطالب و به یادسپاری را زیاد کرده است.

 

مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی

اسماعیل شفیعی سروستانی

هلال

بر کسی پوشیده نیست که غرب یا همان ائتلاف صلیب و صهیون، خود را برای بزرگترین و آخرین رویارویی با جهان اسلام مهیا می کند؛ زیرا آنان به خوبی می دانند که شکل گیری کانون قدرت اسلامی در شرق، میدان را بر غرب عصیانگر و تاریخ رو به افولش تنگ می کند؛ و با خود نوید فرا رسیدن روز رهایی بزرگ جهان مستضعفان از دست جریان های استکباری و صهیونیستی را هم داراست. آنان حسب بسیاری از مطالعات استراتژیک درباره شرایط سیاسی، اجتماعی غرب، بررسی منابع و متون توراتی، آثار پیشگویان و قدیسان و بالاخره مطالعه منابع و متون اسلامی که حاوی روایاتی درباره آخر الزمان و ظهور منجی موعود است، به خوبی دریافته اند که به زودی از شرق اسلامی، نهضتی عظیم حادث خواهد شد و کنترل همه شرایط را از دست اشرار یهود و مجامع مخفی حاکم بر جهان امروز، خارج خواهد ساخت.

 

توهم سلطه : مجموعه گفتارها و نوشتارهای ولی امر مسلمین جهان درباره‌ صهیونیسم و اسرائیل

موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی

رژیم صهیونیستی برای توجیه موجودیت خود و مشروع جلوه دادن سیاست ها و غصب سرزمین فلسطین و طرد ساکنان فلسطینی این سرزمین از آن، تلاش کرده است تا قرائت ویژه ای از تاریخ را به جهان ارائه دهد که براساس مجموعه ای از اسطوره ها و داستان ها بنا نهاده شده است. با حمایت های بی چون و چرای امریکاییان و حتی سازمان ملل از تمامی اقدامات این رژیم از شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی تا کشتار مردم فلسطین و حمله به کشورهای عربی این توهم برای او ایجاد شده است که قدرت اول منطقه است.

 

صهیونیست در مسیر سلطه: ناگفته هایی از توطئه ها و ترفند ها

اندروکارینگتن هیچکاک

ساقی

نسبت یهود با پول چگونه است؟ خاندان روچیلد نماد امروزی از شخصیت دیرین و مثال یهود حریص به پول است که از همه‌ی وسایل و ابزار استفاده می‌کند تا سرمایه‌ی خود را به دو برابر، چند برابر یا حتی صدها برابر افزایش دهد. در این پروسه، جنایت، قتل، جنگ، تحریف و... به وسعت تمام و به‌آسانی صورت می‌گیرد. کتاب حاضر در قالبی جدید حقایقی را بازگو می‌کند که سال‌ها محققین آزاده در هر کشوری آن را به ‌سختی تمام دریافته‌ اند و برای دیگران روایت کرده ‌اند.

 

پروتکل های رهبران یهود برای تسخیر جهان

تئودرو هرتزل

کتاب صبح

واژه « پروتکل » معانى مختلفى دارد ازجمله:  پیشنویس قرارداد، معاهده و یا سند رسمى که بین دو یا چند دولت امضاء مى شود اما در اینجا به مفهوم تصمیمات و فرمولهایى است که از سوى جمعى از متفکران، استراتژیستها و خاخامهاى یهودى به منظور تسخیر عالم طراحى شده است.این پروتکل ها به منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس برای بحث و تصمیم گیری و تأیید نهایی توسط رهبران یهود آماده شده بود که پلیس مخفی تزار روس به کنفرانس مزبور که به ریاست هرتزل (پایه گذار صهیونیسم ) در شهر بال سوئیس برگزار شده بود ( سال 1897 ) هجوم آورد و اوراق آنها را به تاراج برد . بعدها در سال 1905 توسط یک نویسنده روسی از زبان عبری به روسی ترجمه شد. در سال 1917 این پروتکل ها توسط یک روزنامه نگار انگلیسی به این زبان ترجمه شد. مفاد این پروتکل ها نشان دهنده نقشه شومی است که رهبران یهود برای تسلط بر جهان در سر می پرورانند. به عنوان نمونه در این پروتکل ها به راهبردهایی که موجب انحصار سرمایه در دست یهودیان شود اشاره شده است. البته این کتاب تلخیصی است از کتاب اصلی پروتکل های یهود.

 

تبار انحراف

مهدی طائب

موسسه مطالعات فرهنگی لوح و قلم

یهودیان از ابتدای فرار از دست فرعونیان به گواه تاریخ بنای بر ناسازگاری با پیامبر خدا نهادند. بعد از انحراف در تعلیمات اولیای خدا در صدد برآمدند تا به هر نحو شده بر عالمیان حکومت کنند و در این راه از همان ابتدا از هیچ کوتاهی ای دریغ نکردند. در این کتاب به بازگویی دسیسه های مختلف یهودیان برای تسلط بر عالمیان قبل و بعد از اسلام، از ابتدای تاریخ شکل گیری یهودیان و قوم بنی اسرائیل تا پیامبر خاتم صل الله علیه و آله، پرداخته شده است.

 

مبانى فراماسونری

هارون یحیی /  جعفر سعیدى

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گروه تحقیقات علمی ترکیه درصدد برآمده است تا روابط تاریخی فراماسونری و یهود را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد و نمونه‌های بارز آن را در کشور ترکیه نشان دهد. این گروه، با استفاده از متون دینی یهود و اسناد و مدارک قابل توجه مربوط به صهیونیست‌ها و فراماسون‌ها، همسانی‌ها، تشابهات و تمایلات فراوانی را در مبانی فلسفی، تشکیلات سامانی، آداب و سنن، علائم، رنگ‌ها، اشکال و ابزارهای مقدس (با معانی رمزی)، سوگند خوردن به تورات و وحدت رویه و عمل در تحولات سیاسی کشورهای اسلامی فراروی خوانندگان قرار می‌دهد که می‌توان نمونه‌های آن را در سایر کشورهای اسلامی از جمله ایران کاملاً محتمل دانست.

 

در سراشیبی به سوی گومورا؛ ل‍ی‍ب‍رال‍ی‍س‍م‌ م‍درن‌ و اف‍ول‌ ام‍ری‍ک‍ا

رابرت. اچ. بورکبه / ال‍ه‍ه‌ ه‍اش‍م‍ی‌ ح‍ائ‍ری

حکمت

گومورا (به‌ عربی‌ «عموره» و «سدوم») دو محل‌ مجاور در بحرالمیت‌ هستند که‌ بنا به‌ نقل‌ تورات، محل‌ عذاب‌ قوم‌ لوط‌ بخاطر فساد و شهوترانی‌ آنها بوده‌ استبا توجه‌ به‌ مشابهت‌های‌ اخلاقی‌ و فرهنگی‌ میان‌ جامعه‌ کنونی‌ آمریکا و مردم‌ «گومورا»، نویسنده سرنوشت‌ مشابهی‌ برای‌ جامعه‌ مزبور پیش‌بینی‌ می‌کند و آمریکائیان‌ را در حال‌ سقوط‌ از سراشیبی‌ منتهی‌ به‌ «گومورا» می‌انگارد. پروفسور رابرت. اچ. بورکبه‌، مؤ‌لف‌ کتاب‌ «در سراشیبی‌ به‌ سوی‌ گومورا، لیبرالیسم‌ مدرن‌ و افول‌ آمریکا»، به ریشه‌یابی‌ وضعیت‌ فرهنگی، اجتماعی‌ و سیاسی‌ جامعة‌ کنونی‌ آمریکا و بحرانهای‌ موجود در آن‌ اهتمام ورزیده  و از سر دلسوزی‌ و علاقه‌ به‌ جامعة‌ خود به‌ چاره‌جویی‌ و ارائه‌ طریق‌ برای‌ جلوگیری‌ از سقوط‌ شهروندان‌ آمریکائی‌ در عذابی‌ مشابه‌ شهر «گومورا» پرداخته است.

کتاب از سه بخش و هفده فصل تشکیل شده است . نویسنده در فصول اولیه بخش یکم وضعیت آرمانی جامعه آمریکا در دهه 1960میلادی را به تصویر می‌کشد .عناوین چهار فصل بخش اول عبارت‌اند از : «هجوم بربرها و تاخت و تاز آنها», «آنها چه کردند و به کجا رفتند», «شوق مفرط برای دستیابی به آزادی و تعقیب خوشبختی» و «احساسات پر شور ما برای آزادی» .در فصل‌های پنجم و ششم, نقش روشنفکران و دیوان عالی کشور در پیشبرد اهداف لیبرالیسم مدرن بررسی شده است .

در بخش دوم کتاب که شامل فصل‌های هفتم تا پانزدهم است مقولاتی چون انحطاط فرهنگ عمومی, سانسور, رشد جنایات, تولد نوزادان نامشروع, رفاه عمومی, سقط جنین, کمک به خودکشی و آسان میری, مسائل جنسی و ارتباط آن با سیاست‌ها, ضربه فمنیسم افراطی بر فرهنگ آمریکایی, مشکلات نژادی, زوال تفکر و اندیشه, و برخوردهای مذهبی, بررسی شده است .

بخش سوم از دو فصل تشکیل شده است : «بررسی چگونگی آینده دموکراسی در امریکا» و «آیا جامعه امریکا می‌تواند و قادر است با توجه به کلیه تحولاتی که در طول سی سال گذشته صورت گرفته و جریاناتی که این جامعه را به مسیر سقوط می‌کشاند, تغییر جهت داده و از سقوط در سراشیبی گومورا اجتناب ورزد».