کتاب روزی.سنگی.دزدی. توسط موسسه شهید کاظمی و موسسه عمار منتشرشد.

کتاب مصور همراه با اینفو گرافی های جذاب هدیه ای مناسب جهت کاروانهای راهیان نور. 

یادش به خیر، حاج حسین خرازی می‌گفت: " جنگ را درست بنویسیم نه این که درشت بنویسیم". فکر می‌کردم چگونه می‌شود جنگ را درست نوشت؟ اصولا درست نوشتن جنگ یعنی چه؟

..

درست نوشتن جنگ برای کسانی که در آن درست شرکت کرده اند، برای کسانی که برای هدفی درست جنگیده‌اند، گام درست برداشته‌اند و برای آن جان و مال و زندگی شان را سر دست گرفته اند، حتی برای نسل تازه‌ای که احتمالا از جنگ فقط همین عنوان " جنگ" را شنیده‌اند یا احیانا نام برخی از شهدا را بر بالای بزرگراه ها و خیابان‌ها و کوچه ها دیده‌اند، با کلی سوال و ابهام که این‌ها کجا بوده‌اند و چرا و صدها چرای دیگر...!؟!
اصلا آتش جنگ چرا شعله کشید؟ چگونه ادامه یافت و به چه شکل پایان گرفت؟ جنگ برای دو طرف چه هزینه‌ها و چه حاصلی داشت؟ سوالاتی که اگر "درست" پاسخ داده نشود هرگز نخواهیم توانست ثابت کنیم چرا امام فرمود:"جنگ ما یک گنج بود".

این کتاب در پی پاسخی مختصر، ساده و روان و در عین حال کامل برای سوالات اساسی جنگ تحمیلی است؛ البته در کنار سیر اصلی ماجرایی به نام "هشت سال دفاع مقدس" سعی شده است در حد مجال، به برخی از شهدا و مناطق عملیاتی و نیز بخشی از آمارهای مربوط به جنگ اشاره شود