برگزاری سلسله مسابقات کتابخوانی سبک زندگی ویژه فصل زمستان93

جشنواره فرهنگی روشنا با همکاری نشر معارف




زمان:93/12/15 از تاریخ 93/11/1 الی 

جوایز جشنواره

·         شما با پاسخ به سوالات هر یک از کتاب‌های جشنواره با کسب 80 امتیاز از 100 امتیاز ممکن، در قرعه کشی شرکت داده خواهید شد.

·         جوایز قرعه کشی هر یک از کتاب‌های این جشنواره شامل : 5 کمک هزینه سفر مشهد مقدس، 5 عدد تلفن همراه هوشمند، 50 بسته‌ی نفیس گنجینه و 50بسته فرهنگی می‌باشد.

بدیهی است در مجموع فصل اول جشنواره روشنا 25عدد ربع سکه بهار آزادی، 25عدد تلفن همراه هوشمند، 250 بسته‌ی نفیس گنجینه و 250 بسته‌ی فرهنگی به برندگان اهدا خواهد شد.

قرعه کشی ویژه جشنواره:

به شرکت کنندگانی که از مجموع 5 کتاب (500 امتیاز ممکن) 300 امتیاز را کسب نمایند، به قید قرعه 14 سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

قرعه کشی نهایی(ویژه کسانی که در چهار دوره جشنواره شرکت نموده اند):

در قرعه کشی نهایی افرادی شرکت داده می‌شوند که در طول 4 فصل برگزاری جشنواره حداقل 1200 امتیاز کسب کرده‌اند.

به یک نفر از ایشان به قید قرعه یک دستگاه خودروی رانا، اهدا خواهد شد.

نردبان آسمان

حتما شما هم تجربه‌اش را داشته‌اید؛ تجربۀ اینکه با خودتان یا شاید با دیگری، یا گاهی با خدا قراری بگذارید. این‌جور وقت‌ها، به‌اصطلاح آدم سرش برود، قول و قرارش نمی‌رود. رسول مهربانی هم در تمام ابعاد زندگی‌شان به اصول ثابتی پایبند بود و این اصول مثل قراری بود بین ایشان و خدای متعال. حضرت چه در زندگی خصوصی و فردی، یا در ارتباط با خدا و بندگی او و چه در حضور اجتماعی و تعامل با دیگران، همیشه تمام و کمال پای این اصول می‌ایستاد. این اصول یا قرارها همچون پلکان باعث می‌شدند پله‌های رشد و تعالی طی شود و پیامبر خدا همیشه در قلۀ انسانیت و بندگی باقی بماند. حالا ما هم می‌خواهیم با قرارها و منش ایشان آشنا شویم و برای بالارفتن از این پلکان طلایی تمرین کنی

زندگی دکمه بازگشت ندارد

شاطر حواسش به نان‌هاست که نسوزند و آن‌ها را به‌موقع بردارد؛ اما گاهی لابه‌لای این ‌کار، نگاهی هم به گوشی همراهش می‌اندازد و انگشت شستش را بالا و پایین می‌برد. راننده حواسش به چراغ راهنماست که چه زمانی ثانیه‌شمارش صفر می‌شود تا راه بیفتد و لابه‌لای این نگاه‌کردن‌ها، کلماتی روی گوشی‌ می‌نویسد و منتظر واکنشی از گیرندۀ پیام است. مداح با شور و حرارت، درحال روضه‌خوانی است و جوان، به‌شدت حواسش به مداحی است که در تاریکی مسجد، چراغ صفحۀ تلفن ‌همراهش روشن می‌شود و او گوشی‌اش را برمی‌دارد تا پیام رسیده را بخواند...

بی من؛ با ولی

اگر سیر ولایت فقیه را از آغاز بدون دست‌اندازهای دشمن پی بگیری، می‌بینی چه مسیر ساده و روشنی دارد و جای هیچ سوالی هم در آن نیست. اما همیشه پس از یک دوره فراموشی، یادآوری دوباره آن برای دشمنان سنگین تمام شده است. چه زمانی که امام علی (علیه السلام) بعد از فاصله افتادن بین او و حکومت پیامبر ناچار شد از ابتدا خیلی حرف‌ها را بزند و آنقدر برای مردم حرف‌هایش تازگی داشت که انگار دین تازه آورده؛ چه زمانی که امام خمینی بعد از چندین دوره حکومت غیر اسلامی در ایران، انقلاب کرد و وقتی حرف از ولایت فقیه زد طوری برخورد کردند که انگار این نظریه را از جیبش درآورده است! غافل از اینکه اگر می‌گذاشتند اسلام راهش را برود، می‌دیدند که اسلام است و حکومت اسلامی‌اش. اصلا تفکیک‌پذیر نیستند.

مدیریت جهادی

کار جهادی برای خداست و در پیشگاه خداوند نیز نیت و توجه به کار اهمیت دارد نه پست و مقام و جایگاه‌های اعتباری دنیا. فرض کنیم که رهبر عزیز انقلاب، کاری هرچند کوچک را برعهدهء ما بگذارند. ما با چه شور و شوق و توجهی آن کار را انجام می‌دهیم؟! حالا به این نکته برگردیم که کار جهادی، کار معطل مانده ای است که خداوند به شرط نیت الهی و اخلاص بر عهدهء ما می‌گذارد با چنین کاری که خداوند توفیق انجام دادنش را به ما داده است، چگونه مواجه می‌شویم؟ مسلم است که عزم خود را جزم می‌کنیم تا آن کار را به بهترین و زیبا ترین شکل انجام دهیم.

خانه سازی

شاید امروزه نیاز بسیاری از زوجین جوان توانمندسازی در عرصه تعامل با یکدیگر و ارتقای آگاهی آنان در زمینه مناسبات زناشوئی و خانوادگی باشد. اینکه حقوق متقابل و تکالیف آنها در برابر یکدیگر چیست و چگونه به بهترین نحو وظایف خود را در قبال یکدیگر انجام دهند و یا اینکه چگونه فضای اخلاقی و عاطفی مناسبی را بر روابط خود حاکم کنند و... برای یافتن پاسخ این سوآلات، خواندن این کتاب به همه زوجین توصیه می گردد.

 

قوانین و مقررات

با توجه به تجربه برگزاری دور‌ه‌های قبلی جشنواره روشنا و هم چنین برای جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌ها، لازم دیدیم تا برخی از قوانین و مقررات جشنواره را به استحضار کاربران محترم برسانیم:

·         هر کاربر، به ازای هر کارت، تنها یک‌بار می‌تواند در آزمون جشنواره شرکت کند. تخلف از این موضوع باعث از بین رفتن تاریخچه فعالیت‌های کاربر می‌شود.

·         روال قرعه کشی‌ها تماما به صورت خودکار بوده و عامل انسانی قادر به دخل و تصرف در آن‌ها نیست. این موضوع، با توجه به این که گروهی از مسئولین حراست نهاد رهبری نیز بر روند قرعه کشی‌ها نظارت دارند، احتمال تقلب در قرعه کشی‌ها را به صفر رسانده است.

·         کاربرانی که در هر قرعه کشی برنده جایزه می‌شوند، موظف‌اند که ظرف مدت حداکثر 10 روز برای ارسال مدارک خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند. این موضوع از طریق صفحه ارسال مدارک وب سایت جشنواره امکان پذیر است. در صورت گذشتن از زمان مقرر، نام کاربر از لیست برندگان حذف خواهد شد.

·         کاربران موظف‌اند که نسبت به تکمیل اطلاعات کاربری خود، به خصوص آدرس و کدپستی و تلفن تماس اقدام نمایند. در غیر این صورت، عدم رسیدن جوایز از طریق پست به دست کاربر، متوجه خود وی خواهد بود.

·         هر گونه محتوای خارج از اصول و چارچوب عرفی و شرعی، چه در فرم نظرات سایت و چه در مسابقات آنلاین جشنواره ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

جهت تهیه ی کتب می‌توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و کتاب را سفارش داده و با پیک رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس : نجف آباد خیابان شریعتی جنب بنیاد فرهنگی امام خامنه ای فروشگاه کتاب شهر
09136875633 - 03142616068