هیات فاطمیون موسسه شهید کاظمی با حضور ویژه نویسنده کتاب تحسین شده «من زنده ام»
همزمان با ایام اسارت آل الله(علیهم ا السلام) و شهادت حضرت رقیه(س)؛ موسسه شهید کاظمی میزبان نویسنده کتاب ارزشمند من زنده ام در هیات فاطمیون بود.

هیات فاطمیون موسسه شهید کاظمی روزجمعه 7 آذر ساعت 15 با حضور ویژه دکتر معصومه آباد نویسنده و راوی کتاب تحسین شده و ارزشمند «من زنده ام» و حجت الاسلام حسناتی نماینده ولی فقیه شهرستان نجف آباد برگزار  شد. در این برنامه که با اسقبال گرم مخاطبین علی الخصوص بچه های موسسه رو به رو شد، برنامه های ویژه ای در قالب تئاتر که بر گرفته از کتاب من زنده ام بود، به اجرا در آمد. در این برنامه که به گفته ی خانم معصومه آباد یکی از برنامه های خوب و متفاوت ایشان بوده، بعد از اکران کلیپی با موضوع شخصیت اصلی کتاب من زنده ام  و همچنین محتوای کتاب، مخاطبین به سخنان گران بهای خانم معصومه آباد گوش فرا دادند. بعد از اجرای تئاتر زیبای بچه های موسسه و مدیحه سرایی مداح اهل بیت، پرسش و پاسخ توسط مجری کارشناس انجام شد. در پایان برنامه به قید قرعه به دو نفر از حاضرین جلسه که کتاب را مطالعه نموده بودند، از دست امام جمعه محترم شهرستان و  دکتر آباد کمک هزینه ی کربلا اهدا شد.

دکتر معصومه آباد که هم اکنون عضو شورای شهر تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد؛ یکی از چهار زن آزادۀ ایرانی است که در سن ۱۷ سالگی در جادۀ ماهشهر-آبادان به اسارت نیروهای بعثی عراقی در می آید و کتاب فوق‌العاده اثرگذار «من زنده‌ام» قصه‌ای روان و پرکشش از ماجرای اسارت او و مملو از خاطرات تلخ و شیرین چهارسالۀ وی در زندان های عراق می باشد.

کتاب «من زنده‌ام» با تمجید و تقریظ ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همراه گشته و ایشان در بخشی از آن این‌گونه مرقوم داشته‌اند: «کتاب را با احساس دوگانه‌ی اندوه و افتخار و گاه از پشت پرده‌ی اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکی و صفا، و بر این هنرمندی در مجسم کردن زیبائی‌ها و زشتی‌ها و رنج‌ها و شادی‌ها آفرین گفت».

همچنین در حالیکه کمتر از یک ماه از شروع مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده‌ام» می‌گذرد، چاپ ۹۴ این اثر نیز وارد بازار شده و استقبال خوب مخاطبان از این مسابقه باعث شده است که این کتاب در کمتر از ۳۰ روز، بیست و شش بار تجدید چاپ شود.

قابل ذکر است که حدود 2000 نسخه از این کتاب توسط بچه های مرکز نون والقلم(وابسته به موسسه شهید کاظمی) در نجف آباد عرضه شده است که این برای شهرستانی چون نجف آباد با توجه به جمعیت و وسعتش قابل توجه می باشد.