کتاب «مسافر ملکوت» منتشر می‌شود...


ماجرای شهیدی که در لحظه شهادت به سیدالشهدا (ع) سلام داد

کتاب «مسافر ملکوت» تألیف «سیدحمید مشتاقی‌نیا» با روایت ماجرای شهیدی که در لحظه شهادت با گذاشتن دست روی سینه‌اش به مولایش حسین بن علی (ع) سلام داد، به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «دنیا مزرعه آخرت است» را آن قدر شنیده و تکرار کرده‌ایم که شاید برایمان عادی و یکنواخت شده باشد و به راحتی از کنار آن عبور کنیم؛ اما بعضی‌ها هم هستند که با گوشت و پوست و استخوانشان به عمق مفهوم این عبارت پی برده و کشتزار زمین را مزرعه سعادت دو دنیای خویش ساخته‌اند.

«محمد زمان ولی‌پور» از این دست آدم‌ها است که دنیا را یک گذرگاه می‌دانست و خودش را «مسافر ملکوت». اما آنهایی که می‌گویند دین برای هزار و چهارصد سال گذشته است و امروز حرفی برای گفتن ندارد، «مسافر ملکوت» را تورّقی کنند و از دریچه خاطرات کوتاه این کتاب، پنجره‌ای رو به حیات طیّبه طلبه‌ای جوان بگشایند که جزء به جزء زندگی نورانی‌اش را با معارف آسمان پیوند زده بود.

روایت‌هایی کوتاه از خاطرات زندگی شهید شیخ محمد زمان ولی‌پور که خودش را شیخ ملکوتی می‌نامید.

در کتاب «مسافر ملکوت» به قلم «سیدحمید مشتاقی‌نیا» و با همت مؤسسه شهید کاظمی و با همکاری گروه تبلیغی و جهادی مستشهدین آماده انتشار است که در هفته بسیج به علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت تقدیم خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930830000112#sthash.p4J4tQHZ.dpuf