امام خامنه ای

ماه در آینه/ نگاهی نو و جذاب به سیره و سلوک فردی و اجتماعی امام خامنه ای است

در این کتاب به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان و... پرداخته شده است.

دراین کتاب از تولد، تحصیل، زمان انقلاب و دوران مبارزه، دفاع مقدس و حال حاضر ایشان بخوبی مطلع خواهید شد.

این کتاب بیان کننده شخصیت ایشان در کلام حضرت امام(ره) و بزرگان دین، همچنین شخصیتها، فرهیختگان، مبارزین و سیاستمداران دنیا است.

این کتاب قبلا با عنوان "امتداد امام" و بصورت ضمیمه ماهنامه امتداد منتشر و باتیراژ بالایی توزیع گردید که با ویراست و اضافات جدید و بصورت کتاب توسط موسسه شهید کاظمی  و با همت رضا مصطفوی منتشر شده است که مشخصات ظاهری آن رقعی بوده و دارای 272 صفحه چهار رنگ و گلاسه با قیمت 140000 ریال که با تصویرهای زیبا مزین شده است. از این کتاب می توان بعنوان بهترین و کاملترین کتاب در این زمینه نام برد.

موسسه شهید کاظمی با اینکه زمان زیادی نیست در حوزه نشر فعالیت خود را آغاز نموده است اما آثار بسیار خوبی را عرضه نموده که با چاپ این کتاب تعداد کتب منتشر شده 25 عنوان خواهد شد.این موسسه در حوزه بیانات مقام معظم رهبری قبلا نیز اقدام به چاپ دو کتاب با عنوانهای "توقف ممنوع"(انتظارات مقام معظم رهبری از جوان و نوجوان ایرانی و "مرگ بر امریکا"(شناخت شعار مرگ بر امریکا در بیانات مقام معظم رهبری) نموده است که با استقبال بسیار خوب مخاطبین روبرو بوده است.