کتاب" کار باید تشکیلاتی باشد" حاوی مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در باره تشکل و کار تشکیلاتی می باشد.توصیه می شود این کتاب را فعالان فرهنگی و تشکل ها حتما این کتاب را بخوانند.

این کتاب با توجه به نیاز فعالان فرهنگی تدوین و تهیه شده و برگرفته از فرامین معظم له می باشد، از عناوین این کتاب میتوان به، ضرورت کار تشکیلاتی، آثار و برکات کار تشکیلاتی، شاخصها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی، آفت شناسی کار تشکیلاتی، وظایف مدیر تشکیلات، وظایف اعضاء تشکیلات، نمونه های موفق تشکیلات انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب سازماندهی می خواهد و... نام برد که کاملا بصورت کاربردی و دسته بندی پردازش شده اند و به نظر می رسد که تا کنون یکی از خلا های سازمانی فعالان فرهنگی  می باشد.

ضرورتی که از بیانات ایشان در خصوص کار تشکیلاتی مشهود بود تدوین کنندگان این کتاب را تشویق و ترغیب نمود.

هیچ کارى در دنیا بدون تشکیلات پیش نمى‏رود. انقلاب اسلامى ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد    مقام معظم رهبری

 

این کتاب رقعی بوده و دارای 208 صفحه چهار رنگ و گلاسه با قیمت 85000ریال که با تصویرهای زیبا مزین شده است، توسط موسسه شهید کاظمی با همکاری موسسه رهیافت ولایت و به همت آقای محمود زارعی منتشر گردیده است.

موسسه شهید کاظمی با اینکه زمان زیادی نیست در حوزه نشر فعالیت خود را آغاز نموده است اما آثار بسیار خوبی را عرضه نموده که با چاپ این کتاب تعداد کتب منتشر شده 25 عنوان خواهد شد.این موسسه در حوزه بیانات مقام معظم رهبری قبلا نیز اقدام به چاپ دو کتاب با عنوانهای "توقف ممنوع"(انتظارات مقام معظم رهبری از جوان و نوجوان ایرانی و "مرگ بر امریکا"(شناخت شعار مرگ بر امریکا در بیانات مقام معظم رهبری) نموده است که با استقبال بسیار خوب مخاطبین روبرو بوده است.